Eindelijk tijd voor een verslagje! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kylie Kastelijn - WaarBenJij.nu Eindelijk tijd voor een verslagje! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kylie Kastelijn - WaarBenJij.nu

Eindelijk tijd voor een verslagje!

Door: kyliekastelijn

Blijf op de hoogte en volg Kylie

10 September 2011 | Nederland, Amsterdam

Eindelijk na een lange reis, vele bezoeken aan de tandarts en enorm veel kleren en spullen om uit te pakken, nu dan eindelijk tijd voor mijn eerste reisverslag!

De reis naar Jersey vloog voorbij. Het was hartstikke leuk om zelf naar St.Malo in Frankrijk toe te rijden en alles is erg goed gegaan en we zijn er in één keer heen gereden! Eenmaal in St.Malo aangekomen moesten we anderhalf uur wachten voordat we de boot op konden met de auto. In die tijd hebben we Jorg zn laptop gepakt, die op de schakel van de auto gezet, en zo hebben we lekker een DVD'tje kunnen kijken. Ondertussen liep de parkeerplaats vol met enorm veel dure, grote mooie auto's die ook allemaal naar het eiland Jersey moesten.
Eenmaal op het eiland aangekomen stond Andrew (collega) op ons te wachten en leed ons naar het huisje. In die tijd heb ik me kapot gelachen want Jorg zat achter en het stuur en het was nogal moeilijk om aan de andere kant van de weg te rijden. Eenmaal aangekomen bij het huisje waren we allebij bek af en zijn we meteen gaan slapen.

Volgende morgen meteen de tandarts bezocht omdat ik nog steeds zo'n last had van mijn kies. Inmiddels heb ik al 3 bezoeken gedaan bij de tandarts en krijg a.s. dinsdag een behandeling van een uur en een kwartier. Na 10 dagen moet ik terug komen en krijg ik dezelfde behandeling.. Hier baal ik nogal van want heb hierdoor geen goede start kunnen maken aan mijn stage. Maar de mensen zijn hier heeeeel vriendelijk en hebben het beste met je voor dus het komt allemaal wel goed. De stage is trouwens super leuk, leuke collega's en leuke opdrachten die we moeten doen. Ook het Park "Durrell Wildlife Conservation Trust" ziet er super uit!

Vandaag moeten Jorg en ik van 1 tot 3 uur even meehelpen aan de voorbereiding van het Madagaskar feest, in ruil daarvoor zijn we dinsdags vrij! Na de middag en morgen gaan we het eiland verkennen en gaan we naar het strand een hele mooie baai bekijken.

Door dat gedoe van de tandarts hebben we nog niet zoveel mooie foto's kunnen maken maar die volgen snel nog!
Dus tot snel!

Heel veel groetjes en xxxx vanuit Jersey!

  • 10 September 2011 - 19:59

    :

    dikke prima dus, my love.

  • 11 September 2011 - 07:40

    Stijn Voets:

    Kyle,

    Bedankt voor je berichtje. Heb vanmorgen Roel verlaten en net aangekomen op mijn kamertje ziet er allemaal goed uit.
    Wel minder dat gedoe met je tand, is niet echt een lekker begin. Maar wel mooi dat de mensen allemaal vriendelijk zijn, hier zijn ze ook veel vriendelijker dan in Nederland! Ik zal je verhaaltjes in de gaten houden en geniet ervan. X Stijn

  • 15 September 2011 - 16:25

    Joyceee:

    Nou kylietje!
    fijn als al dat gedoe met je tanden er weer op zit dan kun je echt beginnen met het genieten daar zonder tandartsen :P!!
    had even zin om je een berichtje te sturen. veel plezierr nog daar dikke kuss

  • 17 September 2011 - 22:15

    Lieke V/d Meerakker:

    Hoi Kylie,
    wat super leuk om te lezen dat je het leuk hebt daar, toch wel raar he zo'n lange reis en zolang weg van huis?! Hopelijk komt het allemaal goed met je kies haha! Nog heel veel plezier in Jersey en waarschijnlijk tot in Nederland een keertje;)
    X uit curacao van Lieke

  • 11 Oktober 2011 - 00:33

    :

    Euj Kylie,
    Hoe is het daar?
    Bedankt voor je berichtje, de tijd gaat inderdaad enorm snel voorbij. Alweer een dikke maand voorbij. En ook alweer een tijdje geleden dat Stijn en ik onze eigen weg zijn gegaan, maar dit weekend gaan we weer eens samen een trip doen.
    Jij vermaakt je ook meer dan prima daar zo zie ik als ik je foto's bekijk.
    Nog veel plezier daar in Jersey, en tot over een paar maandjes.
    Groeten vanuit NZ!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Oktober 2011

Let's go surfing!

10 September 2011

Eindelijk tijd voor een verslagje!
Kylie

Actief sinds 09 Sept. 2011
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 9063

Voorgaande reizen:

05 September 2011 - 01 Februari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: